неділя, 10 серпня 2014 р.

Аероклуб "Крила Буковини"

Аероклуб "Крила Буковини"

Сьогодні я розповім вам про свою вело подорож до  Аероклубу "Крила Буковини", який знаходиться в селі Шипинці, Кіцманського району Чернівецької області, де колись було летовище.


Ось  тут ви зможете подивитись мій маршрут.

Їхати було не важко, але сонце дуже стомлювало. Приїхавши на місце я був дуже здивований, що ніхто не літає, стало сумно зате я зайшов на територію клубу і трохи пофоткав літаки, а там їх було й справді багацько.

Ще один плюс, на табличці "ПРОХІД ЗАБОРОНЕНО" я знайшов контактний телефон клубу. Подзвоню пізніше розпитаю, коли літають скільки то коштує.

А тепер самі фотки:





















Прослушать или скачать When You're Smiling бесплатно на Простоплеер

Немає коментарів:

Дописати коментар